Tuesday 14 June 2016

Menu Ramadhan

Salam alaikum. 

So, semalam aku bet dengan housemate aku. 

Aku cakap dekat dia, hari ni kafe dekat kolej masak kari ayam, esok konfem dia masak kicap ayam. 

Kawan aku reply, " Kalau dia tukar menu esok, siap kau! " 

Kahkahkah. Tak nak kalah. Aku sangatlah konfiden dia akan masak kicap ayam keesokan harinya. 

So, jeng jeng jeng .. 

Hari ni dia masak .. 

Kari ayam dengan masak kicap ayam. 

Hahaha. Aku dah cakap dah. Aku dah agak dah dia nak masak apa. 

Bab makanan ni, aku observant sikit. 

Sampai dah boleh assume dia nak masak apa. Betul tekaan aku. Kahkahkah. 

So .. housemate lain tiba-tiba bersuara .. 

" kata puasa nak merasai keperitan saudara yang tak maka, tapi komplen bab makanan. Cuba ingat Syria tak ada makanan " 

Hah, itu dia.. Deep, 😆

Tsk. Tsk. Sesungguhnya, kami redha sepanjang puasa di sini makan kari ayam. 

Lama tak makan popia. 

Rindu nya 😂😂😂

No comments:

Post a Comment