Monday 30 November 2015

Childish

Exam is just around the corner.

Banyak tak tahu.

Routine hidup.

Pagi sampai tgh hari pergi hospital.

Petang pukul 2 ada seminar / pbl. Habis sometimes pukul 5.00 petang.

6.45 petang lepas magrib pergi hospital balik.

Balik hospital. Penat. Tidur. .

Aku tak baca buku pun. Tak larat. Orang lain pun penat jugak. Tapi depa baca buku lepas balik hospital. Aku tidoq. So, to be honest, aku mengaku, aku malas. Tak rajin macam kengkawan lain. Sedih kan. Al fatihah untuk diri sendiri.

So banyak sangat tak tahu, rasa bodoh je selalu.

Kalau tak tahu, Dr akan tanya, " What? You don't know? Why you don't know? You think you don't have to know " HAHAHA.

Part paling epik dan sendu sekali, bila doktor tanya sorang-sorang causes of a symptom. For example, what are the causes of UGIH?

1. Bleeding peptic ulcer
2. Gastric erosion.
3. Oesophageal varices
4. Gastric carcinoma
5. Oesophageal carcinoma
6. Mallory Weiss Tear
7. Kena dekat hang !! Miahahahaha !!

Then kau duduk tepi sekali, then kawan-kawan semua dah bagi causes yang semua hang dah tau. So dah tak ada apa lagi dah. Bila dr tanya, terkebil-kebil. " Oh TIDAK ! Depa dah ambik jawapan aku !! "

Sendu kan?





No comments:

Post a Comment